Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

5 τρόποι για να ξεκινήσει καλά η μέρα σου

5  τρόποι για να ξεκινήσει καλά η μέρα σου
Όπως λέει ο λαός «η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται». Αυτό που κρύβεται όμως πίσω από την έκφραση είναι το γεγονός ότι το να ξεκινάμε καλά τη μέρα μας είναι απόλυτα στο χέρι μας. Με απλές πράξεις φροντίδας στον εαυτό σας θα εξασφαλίσετε το χαμόγελο στο ξεκίνημα αλλά και στη συνέχεια της μέρας σας. Δείτε πώς:

1) Κάτσε και απόλαυσε την ανατολή του ήλιου
Ξυπνάς που ξυπνάς πρωί για να πας στη δουλειά και εκεί σε περιμένει ένα πιεστικό πρόγραμμα, χρειάζεται να πηγαίνεις μηχανικά σαν ρομπότ; Αφιέρωσε λίγο χρόνο στο πιο όμορφο και ελπιδοφόρο θέαμα, την Ανατολή του ήλιου!!! Το θέαμα που σου προσφέρεται είναι απείρου κάλλους και οι ηλιαχτίδες που θα φωτίσουν το πρόσωπό σου θα ζεστάνουν, όχι το σώμα, αλλά την ψυχή σου!!
2) Μην ανοίξεις τηλεόραση
Δεν χρειάζεται με το που ανοίξεις τα μάτια σου να πάρεις και το τηλεκοντρόλ στα χέρια σου και να ανοίξεις την τηλεόραση!! Κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την τηλεόραση πλέον θα ακούσεις μόνο άσχημες ειδήσεις, κυρίως οικονομικής φύσεως, που το μόνο που θα καταφέρουν είναι να σε αγχώσουν. Εναλλακτικά αν θες οπωσδήποτε λίγη φασαρία στο σπίτι βάλε ραδιόφωνο!!
5  τρόποι για να ξεκινήσει καλά η μέρα σου
3) Φάε σοκολάτα

Μαζί με τον καφέ σου ή γενικά με το πρωινό σου φάε και λίγη σοκολάτα..! Η σοκολάτα είναι ένα πολύ θρεπτικό προϊόν που δίνει τόνωση, ενέργεια και ενισχύει την πνευματική διαύγεια!! Συν τοις άλλοις περιέχει μικρή ποσότητα καφεΐνης που διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα. Κυρίως όμως μην ξεχνάμε πως η γεύση της μας δίνει την απόλυτη αίσθηση ευχαρίστησης!!! Επίσης μη φοβάστε για τις θερμίδες καθώς έχετε μια ολόκληρη μέρα να τις κάψετε.
4) Κάνε ένα γρήγορο ντουζ
Το νερό είναι γνωστό πως είναι ευεργετικό για τον οργανισμό μας. Όχι μόνο να το πίνουμε αλλα και όταν πέφτει απάνω μας, μας χαλαρώνει. Το ζεστό γρήγορο ντουζ το πρωί είναι ιδανικό για να σε ξυπνήσει και να σε τονώσει!!
5) Πάρε 5 βαθιές αναπνοές και πες "θα τα καταφέρω"
Αυτή η άσκηση των 5 βαθιών αναπνοών αποδεδειγμένα βοηθάει τον εγκέφαλο να γεμίσει με οξυγόνο, με αποτέλεσμα αυτό να σε κάνει να νιώθεις πιο χαλαρός. Πάρτε λοιπόν βαθιές αναπνοές και κρατήστε λίγο τον αέρα και έπειτα εκπνεύστε από το στόμα και εκτός από αέρα, πείτε ότι βγάζετε ό,τι αρνητικό έχετε μέσα σας.  Έπειτα κοιταχτείτε στον καθρέφτη και πείτε στον εαυτό σας "θα τα καταφέρω"!  Αυτή κίνηση είναι ικανή να σας αυθυποβάλλει και να σας ενθαρρύνει ώστε να αντιμετωπίσετε το υπόλοιπο της ημέρας σας καθώς και να σας γεμίσει με αυτοπεποίθηση
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου