
Επιλέγουμε κάποιες ομάδες λέξεων και τις διδάσκουμε μαζί.
Χωρίζω ένα χαρτί σε δύο μέρη, φτιάχνω δηλαδή δύο στήλες.
Στην μια στήλη γράφω «χρο» και στην άλλη «χρω»
Το παιδί πρέπει να βρει λέξεις που αρχίζουν από αυτές τις συλλαβές και να τις γράψει στη σωστή στήλη.
Στην μια στήλη γράφω «χρο» και στην άλλη «χρω»
Το παιδί πρέπει να βρει λέξεις που αρχίζουν από αυτές τις συλλαβές και να τις γράψει στη σωστή στήλη.

Το ίδιο μπορεί να γίνει με άλλα ζευγάρια που η ορθογραφία μπερδεύει τα παιδιά.
π.χ. πρω και προ
πε και παι
ξη και ξι
ση και συ
φι και φυ
χω και χο
π.χ. πρω και προ
πε και παι
ξη και ξι
ση και συ
φι και φυ
χω και χο
Αφού φτιάξει τις στήλες, ζητάμε από το παιδί να διαλέξει 3 λέξεις από κάθε στήλη και να γράψει με αυτές προτάσεις.
Η μέθοδος της αντιπαράθεσης βοηθά τα παιδιά στην εκμάθηση και την
εμπέδωση της ορθογραφίας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με παραλλαγές και σε
όλα τα παιδιά, με βαθμό δυσκολίας πάντα ανάλογα με το μαθησιακό τους
επίπεδο.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου