Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Ο όρκος των μωρών. Δείτε τι λέει!

Ο όρκος των μωρών. Δείτε τι λέει!

Εσείς γνωρίζατε ότι τα μωρά έχουν έναν δικό τους όρκο; Ναι, κάτι σαν το όρκο του Ιπποκράτη, κάτι σαν τον όρκο της Σιωπής, κάτι σαν την Ομερτά! Όλα τα μωρά τον κάνουν και όλα τα μωρά τον τηρούν. Έτσι εξηγείται το ότι όλα τα μωρά κάνουν ακριβώς τα ίδια.
Δείτε τι λέει:
«Αν κάτι είναι ανοιχτό πρέπει να το κλείσω. Αν κάτι είναι κλειστό πρέπει να το ανοίξω. Αν είναι τυλιγμένο να το ξετυλίξω και αν κάτι είναι υγρό πρέπει να το ανακινήσω και να το χύσω. Αν είναι κάτι στέρεο, θα πρέπει να το βάλω στο στόμα, να το μασήσω και να το φτύσω. Αν κάτι είναι ψηλά πρέπει να το φτάσω. Αν κάτι είναι γυάλινο πρέπει να το σπάσω και αν κάτι έχει ρόδες πρέπει να το σπρώξω. Αν έχει φύλλα πρέπει να τα τραβήξω και αν κάτι είναι συνδεδεμένο πρέπει να το ξεσυνδέσω.
Αν κάτι δεν είναι για τα σκουπίδια πρέπει να το πετάξω. Αν δω κάτι στα σκουπίδια πεταμένο πρέπει να το πιάσω, να το επιθεωρήσω και μετά να το ρίξω στο πάτωμα. Αν είναι μολύβι θα πρέπει να γράψω στο πάτωμα, στο τραπέζι, στο ψυγείο και στα ντουλάπια. Αν είναι γεμάτο θα είναι πιο ενδιαφέρον αν το αδειάσω. Αν είναι άδειο θα είναι πιο ενδιαφέρον αν το γεμίσω. Αν υπάρχει λίγη βρωμιά θα πρέπει να την κάνω περισσότερη.
Αν είναι καρότσι θα πρέπει κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να ανέβω πάνω και να τσουλήσω. Αν τα χέρια της μαμάς είναι γεμάτα θα πρέπει να κουβαλήσει και εμένα. Αν η μαμά βιάζεται και πρέπει να με κουβαλήσει θα πρέπει να περπατήσω μόνος/η μου. Αν είναι ρολό χαρτί τουαλέτας θα πρέπει να το ξετυλίξω και το αφήσω στο πάτωμα. Αν είναι οδοντόβουρτσα θα πρέπει να δω αν χωράει στο στόμα μου. Αν είναι τηλέφωνο θα πρέπει να το κρατάω και να μιλάω. Αν είναι έντομο θα πρέπει να το φάω. Αν δεν στέκεται στο κουτάλι μου θα πρέπει να το πετάξω στο πάτωμα.
Αν δεν είναι φαγητό κάτι θα πρέπει να το δοκιμάζω όπως και να έχει, αν είναι φαγητό όμως δεν θα ανοίγω το στόμα μου ούτε για δοκιμή. Αν είναι στέρεα τροφή θα πρέπει να γίνεται υγρή με το νερό μου, το γάλα μου ή το νερό της τουαλέτας. Αν πρέπει να αγκαλιάσω τη μαμά, θα το κάνω. Άλλωστε ένα μωρό είμαι μόνο!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου