Σάββατο, 20 Μαΐου 2017

Η χρυσή Συνήθεια



Κράτα ημερολόγιο σχετικά με τη δική σου Χρυσή Συνήθεια και τήρησε τη με συνέπεια για 60 ημέρες.
Τόσο διάστημα χρειάζεται ώστε να πάψει να γίνεται με προσπάθεια και να ενταχθεί στον φυσιολογικό τρόπο λειτουργίας μας. 

Ποια συνήθεια είναι σημαντική για σένα; 
  • Το να κοιμηθείς μισή ώρα νωρίτερα από το συνηθισμένο; 
  • Το να πας στο γυμναστήριο 2 φορές την εβδομάδα; 
  • Το να συναντήσεις τις φίλες σου ένα πρωινό το μήνα; 
  • Το να κρατάς γραπτώς τα έσοδα και τα έξοδα της ημέρας σου; 
  • Το να γράφεις τους τρεις πιο σημαντικούς στόχους σου κάθε πρωί; 
  • Το να διαβάζεις δεκαπέντε λεπτά πριν ξυπνήσουν όλοι, κάτι που ενισχύει τη δύναμη και τη θετικότητα σου; 
  • Το να μειώσεις τη ζάχαρη; 
  • Κάτι άλλο; 

Στον κόσμο του Coaching, η Χρυσή Συνήθεια είναι ένα από τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να πλησιάσεις ακόμα περισσότερο την ιδανική σου ζωή. 

Η Χρυσή Συνήθεια είναι εκείνη η μικρή ή μεγαλύτερη συνήθεια, την οποία, μόλις υιοθετείς, αρχίζεις να βλέπεις αλυσιδωτές θετικές αντιδράσεις σε όλη σου τη λειτουργία. 

Για παράδειγμα, το να αποκτήσεις τη συνήθεια να αποταμιεύεις το 10% του εισοδήματός σου τον μήνα, μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις επιτέλους εκείνα τα σεμινάρια τα οποία χρειάζεσαι για να πάρεις αύξηση στη δουλειά. Ή για να ξεκινήσεις ένα δικό σου project, το οποίο θα αυξήσει το εισόδημά σου και θα διευρύνει τους ορίζοντες και τις προοπτικές σου. 

Το να ξυπνάς μισή ώρα πριν από όλους το πρωί για να διαβάσεις κάτι που σε εμψυχώνει και να γράψεις τη λίστα με τις προτεραιότητές σου, μπορεί να μειώσει το άγχος σου στο μισό και να βελτιώσει πολύ την υγεία και την απόδοσή σου. 

Το να μειώσεις τις επισκέψεις σου στο Facebook σε μία ή δύο φορές την ημέρα, μπορεί να σου προσθέσει γύρω στις 2 ώρες (μοιάζει απίστευτο, αλλά τόσο είναι!), τις οποίες μπορείς να αφιερώσεις στην προσωπική σου ανάπτυξη. Να δημιουργήσεις το δικό σου blog, να ασχοληθείς με εκείνο το hobby για το οποίο δεν βρήκες ποτέ αρκετό χρόνο, να δραστηριοποιηθείς στην ομάδα γονέων, πράγμα που σκεφτόσουν εδώ και καιρό. Να κάνεις ό,τι σε ευχαριστεί, με λίγα λόγια! 

Εάν ψάξεις προσεκτικά, θα βρεις ότι ήδη έχεις μια συνήθεια η οποία δεν σε εξυπηρετεί και σου καταναλώνει πολλή ωφέλιμη ενέργεια. 

--Αναρωτήσου ποια θες να γίνει η δική σου Χρυσή Συνήθεια. 

--Κράτα ημερολόγιο σχετικά με αυτή τη συνήθεια και τήρησε τη με συνέπεια για 60 ημέρες. 

--Τόσο διάστημα χρειάζεται ώστε να πάψει να γίνεται με προσπάθεια και να ενταχθεί στον φυσιολογικό τρόπο λειτουργίας μας. 

--Παρατήρησε τις αλλαγές που θα υπάρχουν στη ζωή σου, καθώς θα περνάει ο καιρός και απόλαυσε τον νέο, πιο έξυπνο και ξεκούραστο τρόπο λειτουργίας σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου