Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Μερικές από τις ατάκες της Κύπριας μάνας που σχεδόν όλοι οι Κύπριοι έχουν ακούσει!




1. Εκάψατε με!
2. Εγώ γίνομαι 1000 κομμάθκια για σας τζιαι εσείς τίποτε...

3. Αν δεν ήμουν εγώ δαμέσα ήταν να βρωμίσετε!



4. Τούτον εν το ευχαριστώ σας ρε που ό,τι ζητήσετε έχετε το!

5. Εν να πάω να έβρω ένα γκρεμό να δώκω κάτω να ησυχάσω!

6. Εν σκέφτεστε τίποτε!

7. Που εν να γεράσω εν να έβρετε ένα γηροκομείο να με κλείσετε μέσα τζιαι με εν να έρκεστε να με θωρείτε με τίποτε!

8. Νομίζετε είμαι η μαυρού σας δαμέσα;

9. Εν τζιαι φταίει κανένας άλλος, εγώ είμαι η παλαβή!

10. Το δωμάτιο σου εν αχούρι. Ποιον περιμένεις να σου το συγυρίσει;

11. Ούλη μέρα γυρίζεις, εν κάθεσαι λίον να μας δεις!

12. Εχάλασες… Που τον τζιαιρόν που… (εδώ μπαίνει οποιοδήποτε γεγονός) έγινες άλλος άνθρωπος!

13. Δεν έχει ξανά τίποτε που μένα. Ξέχνα τα ούλλα!

14. Μα πόθεν επήρες και είσαι έτσι;

15. Με ποιον εν να φκεις;Που εν να πάεις;Πότε εν να πάεις;Πότε εν να έρτεις;Εν να αρκήσεις;Γιατί εν να φκεις;

16. Ξύπνα τζιαι εμεσομέρκασεν, ούλλη μέρα τζοιμάσαι!

17. Γιατί εν μας πιάνεις κανένα τηλέφωνο; Εν μας πεθυμάς καθόλου;

18.Πιάσε κανένα τηλέφωνο τον (όνομα συγγενή) και τζίνος ρωτά κάθε μέρα για σένα!

19. Που εν να κάμετε κοπελλούθκια εν να καταλάβετε!

20. -Μάμα τι να φορήσω που εν να πάμε εκκλησία, τραπέζι κλπ… Φόρησε το πουκάμισο που σου έφερε ο τάδε με το παντελόνι που σου έφερε ο τάδε!

21.Εν τζιαι λαλούν με δούλα!

22. Ούλλοι εκάμασιν κοπελλούθκια εγώ έκαμα πελλούς!

23. –Ξύπνα να πάεις εκκλησία. –Μάμα φύε άφησμε να τζοιμηθώ! –Ετουρτζέψατε ούλοι μες τούντο σπίτι!

24. –Μάμα… -Μανάκωσι τζιαι πιττάκωσι!

25. Ελάλουν σου τα εγώ αλλά εν τζιαι ακούεις ποττέ σου!

26. Κάτσε δκιάβασε και εν θα σου δώκει η μάππα να φάεις… (ασχέτως ότι οι ποδοσφαιριστές φκάλλουν του κόσμου τα λεφτά).

27. Κανεί να φωνάζετε μόνο μάμα! Φωνάξετε και λίο παπά.

28. Τηλεφωνική επικοινωνία. –Μάμα τι κάμνεις; –Τι θέλεις τζιαι πιάνεις με έτσι ώρα; –Λέφτά –Πάλε ελείψαν σου ούλη μέρα τρώεις τα! (Ακολουθεί πρίξιμο μισής ώρας) Και στο τέλος… -Άτε καληνύχτα και εν να πάω αύριο να σου τα βάλω!

29. Θεέ μου δώσ” μου δύναμη!

30. Μπαίνεις σπίτι… -’Ηρτες;

31. Να πεθάνω να πνάσω…

32. Φόρησε καμιά ζακέτα και έχει κρυάδα έξω και εν να αρκέψεις πάλε τα γκου-χου γκου-χου!

33. Πρόσεχε να μεν στάξει πας τα ρούχα σου ο ντοματοχυμός, μελάνι,κεράσια κλπ γιατί εν φκαίνουν μετά.

34. Ούλλο πελλάρες τρώεις!

35. Το κλασικό… Εσύ θέλεις μηχανή που κόφκει λίρες!

36. –Άδε το γιο του τάδε ίντα βαθμούς φέρνει, ίντα καλό παιδί είναι κλπ. Και άμαν θέλεις να πάεις κάπου και φέρεις παράδειγμα ότι εν να πάει και ο γιος του τάδε…- Εν μας κόφτει τι κάμνουν οι άλλοι εμείς θωρούμε τα δικά μας!

37. Όι να βουράς και ούλλοι οι πελλοί εν μες τους δρόμους!

38. Που εν να γεράσω εν να μου δώκετε την κλωτσιά να πάω!

39. Εν να με πεθάνετε πριν την ώρα μου!

40. Μόνο άμαν πεθάνω εν να καταλάβετε την αξία μου!

41. Εν να πιάσω μια στράτα και όπου με φκάλει…

42. Θέλετε ένα να σας βουρά που πίσω!

43. Μέρα νύχτα θυσιάζουμαι για ούλλους σας.

44. Μάσσιεται συνέχεια για διάφορα και έχεις τα νεύρα σου! Λαλείς της να το κόψει αλλά εν καταλάβει τίποτε και συνεχίζει. Στο τέλος λαλείς την σπαστική και πρίχτισσα. Μετα φακκά σου το μια ζωή ότι την είπες σπαστική και πρίχτισσα!

45. Στον άντρα της… – Σύναξε τα κοπελλούθκια σου!(Σαν τες και ενεν δικά της και τζίνης).

46. Μόνο άμαν θέλεις λεφτά με θυμάσαι!

47. Εν τούτος ο σεβασμός; Εν τούτη η εκτίμηση; Κάμε κοπελλούθκια να δεις χαίρι!

49.- Έφαες; –Ναι –Τι έφαες;

49. Εσπάσατε μου το βλαντζίν μου!

50. Ο τζύρης σου φταίει για ούλλα….!

Αυτή είναι η Κύπρια μάνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου