Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Ανέκδοτο


 Ένας έξυπνος επιχειρηματίας ίδρυσε μια πολυκλινική με αρκετούς εργαζόμενους, δημοσιοποιώντας την εξής πρωτότυπη υπόσχεση:

Γιατρεύουμε όλες τις παθήσεις με 50 €. Αν κάποιος δεν γιατρευτεί, φεύγει και του δίνουμε 100 €.

 Ένας γιατρός στην ίδια πόλη, που υφίστατο μεγάλη οικονομική ζημιά από την ώρα που άνοιξε η πολυκλινική αποφάσισε να κάνει τον ασθενή και να ερευνήσει το ζήτημα. Επισκέφτηκε λοιπόν τα ιατρεία. Τον υποδέχτηκαν και τον εισήγαγαν για εξετάσεις.
- Από τί πάσχετε; Τον ρώτησαν·
-  Να!,  δεν έχω γεύση απάντησε.
-Δεσποινίς, φέρτε το φάρμακο 22 και στάξτε τρεις σταγόνες σ’ αυτό το ποτήρι, είπε ο γιατρός. Μόλις η παραγγελία ολοκληρώθηκε το έδωσε στον ασθενή να το πιεί. Εκείνος τελείως αηδιασμένος φώναξε·  

- Μα αυτό δεν είναι φάρμακο, αυτό είναι πετρέλαιο.
- Να, λοιπόν, που αποκτήσατε τη γεύση σας, του λέει χαρούμενος ο γιατρός. Πληρώστε 50 € παρακαλώ. Ο πελάτης βλέποντας ότι την έπαθε πλήρωσε, έφυγε και ξαναγύρισε μετά από λίγες μέρες.
- Τί πάθατε πάλι; Τον ρώτησε ο ίδιος γιατρός.
- Ξέρετε αυτή τη φορά μου συμβαίνει κάτι πολύ πιο σοβαρό. Δεν έχω μνήμη, απαντά ο ασθενής.
- Αδελφή, φέρτε γρήγορα το φάρμακο 22, στάξτε τρεις σταγόνες σ’ αυτό το ποτήρι, διατάζει ο γιατρός.
- Μα, το ίδιο φάρμακο και την ίδια δόση, μου δώσατε και προχθές που ήρθα και δεν είχα γεύση, λέει με θριαμβευτικό ύφος ο ασθενής.
- Α! θαυμάσια, αποκτήσατε τη μνήμη σας· λέει ο γιατρός. Πληρώστε 50 € παρακαλώ.
Ο πελάτης,  νευριασμένος επειδή την έπαθε και πάλι, πληρώνει και φεύγει, αλλά δεν το βάζει κάτω. Μετά από μια εβδομάδα, νάτος πάλι στην πολυκλινική.
- Καλώς ‘τον, καλώς ‘τον. Τι πάθατε πάλι;
- Δυστυχώς γιατρέ μου, αυτή τη φορά η κατάσταση μου είναι κρίσιμη. Δεν βλέπω, έχασα την όρασή μου. Υποβασταζόμενος ήρθα.
- Λυπάμαι πολύ, του λέει ο γιατρός, κρίμα, διότι δεν θα σας γιατρέψουμε, και ανοίγοντας το ταμείο παίρνει ένα χαρτονόμισμα και του λέει
- Να! πάρτε 100 €, όπως υποσχόμαστε σε περιπτώσεις μη θεραπείας.
Μόλις ο ασθενής πάει να πάρει το χαρτονόμισμα, πετάγεται όρθιος φωνάζοντας δυνατά:
- Μα αυτό δεν είναι κατοστάρικο αυτό είναι εικοσάρικο.

- Να λοιπόν που αποκτήσατε την όραση σας. Πληρώστε 50 € σας παρακαλώ του είπε ο ιδιοκτήτης γιατρός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου