1. Για ποιο λόγο παραμένω σε μία κατάσταση η οποία έχει πάψει να είναι ευχάριστη για μένα;

2. Τι φοβάμαι περισσότερο αυτή τη στιγμή;
3. Ποιο από τα όνειρα που έβαλα στην άκρη συνεχίζει να είναι απωθημένο και παραμένει ζωντανό.
4. Τι επιδιώκω πραγματικά;
5. Ποια από τα ταλέντα μου και τις ικανότητές μου αξιοποιώ;
6. Τι με κάνει να χαίρομαι;
7. Τι με κάνει να στεναχωριέμαι;
8. Ποια από τις καθημερινές μου συνήθειες είμαι έτοιμη να αλλάξω;
9. Ποιο από τα στοιχεία του χαρακτήρα μου νιώθω ότι με κρατάει πίσω;
10. Ποιο από τα στοιχεία του χαρακτήρα μου είμαι έτοιμη να ξεφορτωθώ;
11. Πότε αισθάνομαι ότι είμαι ο καλύτερός μου εαυτός;

Το πιο σημαντικό σε αυτό το ερωτηματολόγιο είναι να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, ακόμα κι αν είναι δύσκολο, επίπονο ή κοπιαστικό. Θα μας βοηθήσει. Η αυτογνωσία βοηθάει, πάντα.