Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Μαμά, πάλι με ξέχασε ο μπαμπάς…

Ειμαι μια μαμα που δεν παντρευτηκε ποτε της… Εκανα εναν αγγελο γνωρίζοντας απο την πρωτη στιγμη οτι θα ημουν μονη και ομως δεν με σταματουσε τιποτα απο το να κρατησω και να μεγαλωσω μονη μου ενα παιδι!
Πιστευα πως ο πατερας του θα τον αγαπουσε και τουλαχιστον θα ηταν διπλα στο παιδι, αν οχι οικονομικα, θα ηταν διπλα στο παιδι εστω και να το βλεπει! Ποσα λαθη δεν εβλεπα…
Ο αγγελος μου ειναι σημερα τριων χρονων, τα κλεισαμε προχθες!! Ο πατερας ειναι απων σε ολα, δεν υπηρχε στη ζωη μας απο τη μερα που γεννησα… Εχει αλλα δυο παιδια τα οποια περσι μαθανε για τον αδερφο τους οτι υπαρχει. Αυτα τα δυο παιδια δεν μπορει να τα πληγωνει και παλευει καθημερινα για το φαγητο τους…
Ο μικρος αγγελος οταν εφτασε σε ηλικια δυο χρονων αναζητουσε τον πατερα του… Οποιον αντρα εβλεπε μου ελεγε «Μαμα, αυτος ειναι ο μπαμπας μου;» Η καρδια μου ετρεμε, τα δακρυα δεν σταματουσαν… Γυρνουσα την πλατη και του ελεγα «Θα ερθει ο μπαμπας, αγαπη μου!»
Πηγαινα κρυφα και τον επαιρνα τηλεφωνο, τον παρακαλουσα να ερθει να δει το παιδι μονο, τίποτα άλλο… Πάντα ελεγε «Δεν μπορώ!».
Εφτασε καποια στιγμη λοιπον η ωρα που ηρθε και το παιδι χωρις να τον θυμαται του λεει «Εισαι ο μπαμπας μου! Ναιιι!» Τον ειδε λοιπον και του ζητησα να εχει επαφες με το παιδι, εκανα την καρδια μου κομματια, εκλαιγα καθε βραδυ και ομως τον παρακαλεσα μα παρει το παιδι μαζι του να ζησει μια βδομαδα, οπως και εγινε, τον πηρε δυο φορες. Και ξανα εξαφανιστηκε…
Προχθες το παιδι τον πηρε τηλεφωνο ο ιδιος και του ειπε «Μπαμπα, μεγαλωσα, θα ερθεις στα γενεθλια μου;;» Και οπως παντα πηρε την απαντηση «Δεν μπορω, παιδι μου«
Θελω παρα πολυ να μην εχει καμια επικοινωνια με το παιδι, αλλα δεν αντεχω οταν βλεπω τον αγγελο μου να μου λεει «Μαμα, παλι με ξεχασε ο μπαμπας«
Και δεν ξερω τι να απαντησω…
[

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου