Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Τί θα ήθελα το 2016


Να αγαπάω το Θεό πάνω από όλους και από όλα.
Να αγαπάω τον εαυτό μου πάρα πολύ και να τον φροντίζω, αλλά όσο αγαπάω τον εαυτό μου άλλο τόσο να αγαπάω και τον πλησίον μου.
Να υπάρχει ειρήνη πραγματική μέσα στις καρδιές αλλά και μέσα στις κοινωνίες όλων των ανθρώπων. Το μίσος, η κακία και οι καυγάδες να γίνουν ένα ξεχασμένο παρελθόν.
 Να έχω υγεία σωματική, και αν δεν έχω να μου δώσει ο Θεός υπομονή να σηκώσω την αρρώστια μου με υπομονή και καρτερία.
Να έχω λιγότερο εγωισμό, γιατί αυτός είναι το δηλητήριο που δηλητηριάζει τη ζωή όλων των ανθρώπων.

Να έχω πολλή υπομονή στη σχέση μου με τους γύρω μου. Και επί πλέον να αποφεύγω την κρίση, την κατάκριση και το κουτσομπολιό για κάθε άνθρωπο.
Να έχω περισσότερη εμπιστοσύνη στο Θεό, αλλά και στους ανθρώπους που υπάρχουν γύρω μου.
Να έχω ιεραποστολικό ζήλο για να βοηθήσω και άλλους ανθρώπους να γνωρίσουν την αλήθεια του Ευαγγελίου, όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στην καθημερινή πράξη.
Να μην αμαρτήσω καθόλου, αν είναι δυνατόν. Επειδή όμως γνωρίζω ότι αυτό  είναι μάλλον ακατόρθωτο, όπου αμαρτήσω, να μετανοήσω αμέσως.
Με το παράδειγμα και με τη συμπεριφορά μου να οδηγήσω πολλούς ανθρώπους να δοξάσουν το Θεό και να Τον αγαπήσουν.
Να μην σκανδαλίσω κανέναν μετά λόγια μου, με τις πράξεις μου, και με οποιαδήποτε συμπεριφορά μου.
Θα ήθελα να μου δοθεί τρόπος ώστε να βοηθήσω οικονομικά, πνευματικά, ψυχικά και σε οποιοδήποτε άλλο τομέα, όλους τους ανθρώπους που υπάρχουν γύρω μου.
Να μη γίνω βάρος σε κανέναν άνθρωπο από το περιβάλλον μου.
Να έχω «καλά αυτιά» για να αφουγκράζομαι τον πόνο και την αγωνία των ανθρώπων που υπάρχουν γύρω μου.
Να έχω φωτισμένο λόγο παρηγοριάς απέναντι σε μικρούς και μεγάλους όπου βρεθώ κι όπου σταθώ.
Να βοηθήσω στην αρρώστια, στην απελπισία, στη φτώχεια, στην ανεργία, και σε οποιοδήποτε πρόβλημα.
Να μην υποφέρουν τα παιδιά σε κανένα μέρος του κόσμου και από καμμία αιτία.
Να υπάρχει ενότητα στην Εκκλησία, στην οικογένεια, στην πατρίδα και σε όλη την οικουμένη.
Να μην υπάρχουν ούτε πλούσιοι ούτε φτωχοί, όλοι να έχουν τα προς το ζην, και να ζουν αρμονικά ο ένας με τον άλλον.
Τα παιδιά να μην στενοχωρούν τους γονείς τους δασκάλους και γενικά τους μεγαλυτέρους τους. Αλλά και οι γονείς και οι μεγαλύτεροι να μην εξοργίζουν τα παιδιά τους ούτε να κάνουν διακρίσεις εναντίον τους.
Να αγαπήσουν όλοι οι άνθρωποι το Θεό και να αγαπηθούν μεταξύ τους. Να γίνει μία ποίμνη και ένας ποιμένας, όπως λέει το Ευαγγέλιο.
Να μαλακώσουν οι καρδιές όλων των ανθρώπων. Κάθε βράδυ οι άνθρωποι να συγχωρούν ο ένας τον άλλον, και να ξεχνάνε οποιαδήποτε κακία δημιουργήθηκε αναμεταξύ τους, και οποιοδήποτε πρόβλημα να λύνεται σύμφωνα με το θέλημα του Θεού.

Έλα, Κύριε Ιησού στις καρδιές όλων μας το 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου