Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Η μετάνοιά μου για το 2015


Θα εμπιστευόμουν το Θεό περισσότερο. Οι υπερβολικές αγωνίες μου μόνο ζημιά μου έκαναν.
Θα ευχαριστούσα το Θεό κάθε ώρα και στιγμή για όλα εκείνα που μου έδωσε και για όσα δεν μου έδωσε. Ξέρεις Εκείνος τί δίνει και τί δεν δίνει.
Θα έδειχνα αγάπη στους ανήμπορους (από κάθε αιτία) και πονεμένους ανθρώπους γύρω μου.
Θα βοηθούσα όσους μπορούσα να βοηθήσω, αλλά τους άφησα αβοήθητους και δεν άκουσα την κραυγή τους για βοήθεια.
Θα υποχωρούσα σε ένα πλήθος περιπτώσεων που ο εγωισμός μου με φούντωσε και ήρθα σε σύγκρουση με ανθρώπους από το περιβάλλον μου.

Θα κράταγα το στόμα μου κλειστό στις περιπτώσεις που μου εμπιστεύθηκαν κάποιο μυστικό. Κάτι ήξερε ο Σολομώντας που έλεγε: «άκουσες ένα λόγο, να πεθάνει μαζί σου».
Θα δάγκωνα τη γλώσσα μου μέχρι να ματώσει παρά να ξέφευγα στην κατάκριση και το κουτσομπολιό και μάλιστα για θέματα που δεν έχω καμία αρμοδιότητα.
Θα συγχωρούσα όσους δεν συγχώρησα. Πολύ βάραινε την ψυχή μου όλο αυτό τον καιρό η σκληρότητά μου και η έλλειψη συγχώρησης.
Θα ζητούσα άμεσα συγχώρηση για τις αμαρτίες μου και όχι με καθυστέρηση όπως τώρα.
Θα ήθελα να ήμουν περισσότερο υπεύθυνος με τη σωτηρία της ψυχής μου, με τη δουλειά μου και με την οικογένειά μου.
Θα έχανα λιγότερο χρόνο σε πράγματα ανώφελα (συζητήσεις χωρίς λόγο, τηλεόραση, διαδίκτυο και άλλα παρόμοια.
Θα εκμεταλλευόμουν την ευκαιρία να μιλήσω για το Θεό στις κατάλληλες στιγμές που μου δόθηκαν και δεν τις αξιοποίησα.
Θα αφιέρωνα περισσότερο χρόνο στην οικογένειά μου και σε καθένα από τα μέλη της.
Θα έδειχνα αγάπη στους ανθρώπους του σπιτιού μου. Θα την έδειχνα στην πράξη, αλλά και θα τους έλεγα ότι τους αγαπώ. Δεν θα τους άφηνα απλά και μόνο να το υποπτευθούν.
Θα προσπαθούσα να αξιοποιήσω τις ευκαιρίες για εξομολόγηση, προσευχή, για πνευματική μελέτη, για εκκλησιαστική ζωή.
Θα φρόντιζα να δημιουργήσω ευκαιρίες αγάπης, συμπαράστασης, προσευχής, μελέτης και γενικά πνευματικής ζωής για τους ανθρώπους γύρω μου.
Θα φρόντιζα περισσότερο για την υγεία του σώματός μου. Ίσως για μερικά θέματα να είναι τώρα αργά.
Θα περιόριζα τις σπατάλες τις οικονομικές βλέποντας όχι την κρίση στην τσέπη μου, αλλά στις ανάγκες των συνανθρώπων μου.
………………………………………
Είναι και πάρα πολλά άλλα. Δεν με παίρνει ο χρόνος και δεν με χωράει το χαρτί για να τα γράψω.

Ευχηθείτε μου να τα διορθώσω τώρα, όσα διορθώνονται. Πάντως ζητάω το έλεος του Θεού για όλες τις αμαρτίες, τις ελλείψεις και τις παραλείψεις μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου