Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Ρώτησε ένας μοναχός κάποιον προσκυνητή: «Πόσα κινητά έχεις;»


Ρώτησε ἕνας μοναχός κάποιον προσκυνητή: Πόσα κινητά ἔχεις;

-Τρία.

-Και το τέταρτο που είναι; Το ξέχασες στο σπίτι μου; Όμως, ας είναι, μια που μιλάμε για κινητά, να σε ρωτήσω κάτι ακόμη: Πώς ανοίγει το τηλέφωνό σου;



-Με τον ανάλογο κωδικό, το ΡΙΝ.

–Έτσι και η προσευχή. ’Άν θέλεις να εισακουστεί, τότε χρειάζεται και το ανάλογο κλειδί, ο ανάλογος κωδικός, αλλιώς όλος ο κόπος και ο χρόνος της προσευχής σου θά πάει χαμένος. Λέγε, λοιπόν, απαραιτήτως πριν από τήν κύρια προσευχή σου στον Κύριό μας:

Ο Θεός ιλάσθητί μοι τον αμαρτωλόν και ελέησόν με.

Ο Θεός ιλάσθητί μοι τον χειρότερο αμαρτωλό του κόσμου, τον πιο πονηρό, κακόβουλο, αμετανόητο, προβληματικό, άθλιο, φίλαυτο και κακότροπο άνθρωπο και πλάσμα της Γης, που υπήρξε υπάρχει και θά υπάρξει, και ελέησόν με.

Ο Θεός ιλάσθητί μοι τον αμαρτωλόν και ελέησον με. Και εμένα και όσους μάς έχουν ταλαιπωρήσει, στεναχωρήσει, θλίψει σωματικά ή ψυχικά. Όσους μάς έχουν συκοφαντήσει, αδικήσει, βλάψει, καταραστεί, κακολογήσει, ταράξει και με οποιονδήποτε τρόπο έχουν καταφερθεί ενάντιον μας, των οποίων τα ονόματα και τους τρόπους Συ γιγνώσκεις.

Ο Θεός ιλάσθητί μοι τον αμαρτωλόν και ελέησόν με. Καθώς επίσης και όσους εγώ έχω βλάψει ταλαιπωρήσει, πονέσει, θλίψει, έχω καταφερθεί εναντίον τους με κάθε τρόπο και όσα μύρια κακά έχω κάνει εν επιγνώσει ή ασυναισθήτως, εκουσίως ή ακουσίως, στους αδελφούς μου.

Ο Θεός ιλάσθητί μοι τον αμαρτωλόν και ελέησόν Και εμένα και όσους μάς έχουν αγαπήσει, ελεήσει, εξυπηρετήσει, διακονήσει ψυχικώς και σωματικώς, εν επιγνώσει ή ασυναισθήτως, εκουσίως ή ακουσίως.
Και κατόπιν συνεχίζεται ανεμποδίστως η προσευχή.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου