Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

«Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, θέλω να μου φέρεις ένα καινούργιο, καλό μπαμπά»

Διαβάστε τι ζητούν τα παιδιά στα γράμματα τους προς τον 'Αγιο Βασίλη και πόσο κοντά είναι στα πραγματικά προβλήματα που απασχολούν όλους στις μέρες μας.



Τα γράμματα που επελέγησαν είναι αυθόρμητα, πρωτότυπα και χωρίς προσωπικά στοιχεία* γραμμένα από παιδιά κάθε ηλικίας. Το ενδιαφέρον είναι ότι μέσα από αυτά, διαπιστώνουμε ποιες είναι οι ενδόμυχες σκέψεις αλλά και τα προβλήματά τους.

«Αγιε μου Βασίλη,

θέλω μια μεγάλη χάρη. Το βράδυ στην προσευχή σου να παρακαλέσεις το Θεούλη να μου χαρίσει ένα αδελφάκι, γιατί νοιώθω πολύ μόνη. Εγώ προσεύχομαι, αλλά τίποτα. Μήπως η δική σου προσευχούλα ακουστεί. Σ’ αγαπώ πολύ και σ ’ευχαριστώ που υπάρχεις.

Πολλά φιλιά, η φίλη σου».



«Αγαπημένε μας Αγιε Βασίλη,

Είμαστε δύο αδελφάκια. Δεν σου ζητάμε δώρα γιατί έχεις να δώσεις σε πολλά παιδάκια και μπορεί να μην τα προλάβεις όλα. Αυτό που ζητάμε από σένα είναι να κάνεις
το μπαμπά μας καλά που χτύπησε γιατί είσαι ‘Αγιος και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις.

Σε ευχαριστούμε πολύ».



«Αγαπητέ Αϊ Βασίλη,

Αν αυτή τη χρονιά είμασταν καλά παιδιά, θα το κρίνεις εσύ. Είμαι 12 χρονών και ο αδελφός μου είναι 8. Σαν δώρο ο αδελφός μου θέλει την πίστα Hot Wheels. Εγώ θέλω κάτι μικρό. ’Οτι κρίνεις εσύ κατάλληλο για εμένα. Μα πάνω απ’ όλα θέλω την αγάπη των γονιών μου και την αποκατάστασή τους σε μια καλή δουλειά.»



«Χρόνια πολλά Αϊ Βασίλη,


θέλω να μου φέρεις ένα καινούργιο καλό, μπαμπά παρακαλώ.

Σ’ ευχαριστώ».



«Αγιε Βασίλη,

φέτος θα ήθελα από εσένα να είμαι πάντα λεπτός και να πηγαίνω στα σπίτια των φίλων μου αλλά και να έρχονται και αυτοί στο σπίτι που μένω εγώ. Με μια φράση, θέλω φίλους.

Υ.Σ. Χρόνια πολλά.»



«Αγαπητέ Αγιε Βασίλη,

Θα ήθελα για την Πρωτοχρονιά να μου φέρεις ένα σκύλο, μέσα σε ένα μωβ κουτί με ροζ κορδέλα και το κουτί να έχει δύο τρύπες για να αναπνέει. Α! Μέσα στο κουτί να βάλεις νερό και κομμένες κορδέλες. Στο ζήτησα και πέρυσι αλλά δεν μου το έφερες. Δεν παραπονέθηκα. Όμως φέτος, δεν θέλω αηδίες. ‘Αγιε Βασίλη, φέρε μου το σκύλο, αλλιώς αλλοίμονό σου!”

Από το Λεύκωμα “Γράμματα στον Αϊ Βασίλη” των Ελληνικών Ταχυδρομείων ( ΕΛΤΑ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου