Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2018

Πέντε είδη χρόνια κόπωσης και πως αντιμετωπίζονται!


Πριν φτάσετε στα όρια του burnout ελέγξτε την κατάσταση του οργανισμού σας και συγκεκριμένα αν έχετε έλλειψη σε κάποια βιταμίνη. Όπως εξηγεί η ειδική διατροφολόγος Jackie Lynch στο Cosmopolitan Australia υπάρχουν πέντε διαφορετικά είδη κόπωσης καθένα από τα οποία προκύπτει από την έλλειψη κάποιας ουσίας ή βιταμίνης.

Συγκεκριμένα εξηγεί:

Αυξομειώσεις στα επίπεδα ενέργειας: Σύμφωνα με την διατροφολόγο η κατάσταση αυτή οφείλεται στα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα σας.

Νιώθετε άδειοι: Η κατάσταση αυτή οφείλεται στα επίπεδα μαγνησίου. Το μαγνήσιο υποστηρίζει τη μυϊκή λειτουργία και ρυθμίζει την αντίδραση του σώματος στο στρες. Η έλλειψή του προκαλεί μυϊκές κράμπες, πονοκεφάλους και αυξημένους παλμούς.

Έλλειψη αντοχής: Κατάσταση που οφείλεται στην έλλειψη σιδήρου. Σας κάνει να νιώθετε πεσμένοι και επηρεάζει συχνά τις γυναίκες που έχουν δύσκολη έμμηνο ρύση.

Πρόβλημα συγκέντρωσης: Προκαλείται από την έλλειψη βιταμινών της ομάδας Β που συμβάλλουν στην παραγωγή ενέργειας. Το χρόνιο άγχος και η συχνή κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να καταστρέψει τις βιταμίνες Β. Καλές πηγές πρόσληψης είναι τα λαχανικά στον ατμό.

Κουρασμένοι και στην τσίτα: Η κατάσταση αυτή μπορεί να οφείλεται στην ποσότητα καφέ που καταναλώνετε. Ο καφές σας εμποδίζει να κοιμηθείτε και ταυτόχρονα μπλοκάρει την απορρόφηση του σιδήρου. Έτσι, ενισχύεται το αίσθημα της κόπωσης και δεν κοιμάστε. Για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα καταναλώστε μόνο έναν καφέ την ημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου