Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Ο ξενιτεμένος γιος

Ένα    20χρονο    αγόρι    σπούδαζε     στο    εξωτερικό  και  ήρθε    το  πρώτο  καλοκαίρι    για    διακοπές     πίσω    στην  Ελλάδα. Όταν λοιπόν   αντάμωσε  ολόκληρη  η  οικογένεια   τον   ρώτησε  ο  πατέρας   του:
Τι    σου   έλειψε  παιδί  μου  όλο    αυτό   τον    χρόνο  που   ήσουν  μακριά; Και    ενώ  περίμενε  να   ακούσει   το      φαγητό   της  μάνας ,  ή    τα   ταβερνάκια  που  πήγαινα  με   τα    φιλαράκια  μου , ή   η   ποδοσφαιρική  μου  ομάδα    τον  άκουσε  να  λέει    χαμηλόφωνα:
Δεν  ξέρω    αν   θα   το  πιστέψεις  πατέρα. Να  …μου   έλειψε   το  ότι    δεν    ερχόταν   πια  η  μάνα   το    βράδυ  να   με σταυρώσει, όπως    τότε  που  νόμιζε   ότι   με    είχε  πάρει  πια  ο  ύπνος, για … να  μην    της    γκρινιάξω.
Εγώ  να  ξέρεις, έκανα  τάχα  πως  κοιμόμουνα, αλλά    στην  πραγματικότητα   την  περίμενα. Αυτό  μου   έλειψε.

(Μ.Σπυροπούλου: «5η    εντολή»    σ. 84-85)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου