Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

9 πράγματα που λέμε και εκνευρίζουμε μια έγκυο!



Την περίοδο της εγκυμοσύνης, οι άνθρωποι συνηθίζουν να ρωτούν τα χειρότερα πράγματα πάνω στη φάση που η έγκυος είναι συναισθηματικά ασταθής. 

Όμως, δεν φταίει μόνο το ορμονικό θέμα αλλά και ερωτήσεις που πραγματικά κάνουν όλοι και τις ακούς ξανά και ξανά και σε κουράζουν. Καλό το ενδιαφέρον δε λέω, κατανοητή η άγνοια (εκεί θα απαντήσεις) αλλά πραγματικά, ορισμένα πράγματα είναι πολύ εκνευριστικά!

Ποια είναι τα πράγματα που ακούς συνήθως και σε τρελαίνουν: 

Κοντεύουμε; (Και σε ρωτούν κάθε εβδομάδα που σε βλέπουν!)
Χμμ… Αν με αυτό εννοείς ότι έχω άλλους 3 μήνες μπροστά μου τότε ναι. 

Προσπαθούσατε για παιδάκι;
Με άλλα λόγια, έκανες πολύ σεξ επειδή θέλατε παιδί ή απλά έτυχε επάνω στην έξαψη της στιγμής; Τι σε νοιάζει! 

Νόμιζα πως το στήθος σου θα γινόταν μεγαλύτερο!
Ε και εγώ τι φταίω σε αυτό; Δεν είναι κάθε εγκυμοσύνη ίδια.Πάλι καλά δε λες που δεν είχα τις πρωινές ναυτίες; 

Πόσο χρονών είσαι και είσαι έγκυος;
α. Είτε μου λες πως μικροδείχνω οπότε σε ευχαριστώ κατά μία έννοια, β. Είμαι αρκετά μεγάλη για να κάνω παιδί; Αγενής, το λιγότερο… 

Αν βγει το παιδί σου με άλλες προτιμήσεις;
Αρκετά πια με αυτό το αστείο. Ό,τι και να γίνει θα είναι παιδί μου και θα το αγαπάω για πάντα. Αν το δικό σου παιδί βγει έτσι; Το έχεις σκεφτεί; Γιατί εσύ που με πειράζεις, εσύ είσαι και ο κομπλεξικός. 

Γιατί έβαλες αυτό και όχι κάτι πιο άνετο;
Για να το φοράω σημαίνει πως δε με ενοχλεί. Καλύτερα να κοιτάς τον εαυτό σου και άσε με εμένα! 

Κάνε αυτό / Μην Κάνεις Αυτό
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχεις «εμπειρία» αλλά σταμάτα να με πρήζεις. Κανείς δεν είναι τέλειος γονιός στην τελική. Μπορώ και μόνη μου… 

Έγινες τεράστια!
Τουλάχιστον εγώ έχω δικαιολογία. Εσύ γιατί είσαι έτσι; 

Φαίνεσαι κουρασμένη…
Μμμμ… Ίσως να φταίει ότι… είμαι! Κάτσε κι εσύ να πρέπει να τρέχεις τουαλέτα κάθε πέντε λεπτά, να σε κλωτσάει συνέχεια, να έχεις καούρες και ποτέ μα ποτέ να μην μπορείς να βολέψεις την κοιλιά σου ώστε να κοιμηθείς σωστά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου