Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Μάθημα Θρησκευτικῶν ἢ «βδέλυγμα ἐρημώσεως»;



Ο συντάκτες το νέου Προγράμματος Σπουδν το Μαθήματος τν Θρησκευτικν κατηγορον συνήθως τος πικριτές τους τι κρίνουν τ Πρόγραμμα χωρς ν  τ χουν μελετήσει. Τος πληροφορομε τι μες πρν τ μελετήσουμε τ κρίναμε μ πιείκεια. ταν τ μελετήσαμε, φρίξαμε!
Κα τ μελετήσαμε κα δύο κα τρες κα περισσότερες φορές. Τ ρωτήματα πο τίθενται εναι τρομερά. δ θ θέσουμε μόνο τρία:

Πρτον:
Πουθεν στ νέο Πρόγραμμα δν λέγεται καθαρ τι Χριστς εναι μόνος ληθινς Θεός. Μόνο σ μι δραστηριότητα τς Β΄ Γυμνασίου καλονται τ παιδι μ βάση τ χωρίο «γώ εμι δς κα λήθεια κα ζωή» ( ω. ιδ΄ 6) ν  παληθεύσουν τος τρες χαρακτηρισμος στ κείμενα πο πεξεργάσθηκαν.

Τ παιδι μαθαίνουν ν «ναγνωρίζουν κα ξιολογον τν ησο Χριστ ς δάσκαλο».
Μόνον ατό! (« ησος ς δάσκαλος, συνοδοιπόρος κα δηγός»)· ν παράλληλα στν δια νότητα μαθαίνουν τι πάρχουν κα ο «Μεγάλοι δάσκαλοι θρησκειν το κόσμου:
• Μωάμεθ • Κομφούκιος • Βούδας»!
Κα ρωτμε: Ατ δν ποτελε τ μέγιστη προδοσία το νέου Προγράμματος κα εσαγωγ τς Πανθρησκείας;

Δεύτερον:
Γι ποι λόγο λα ατ διδάσκονται π τν Τρίτη Δημοτικο; Γιατί δν τ φήνουν γι τ Λύκειο; Ατ παράλληλη διδασκαλία τν τριν κύκλων γνώσεως, πως τος νομάζουν, δν εναι οσιαστικ ποδοχ τς Πανθρησκείας;

Τρίτον:
Γιατί ερ Σύνοδος δν ξιολογε κόμη δεόντως τ σοβαρότητα κα τ πεγον το ζητήματος; Ατ πορία βασανίζει τν λα το Θεο, πο ναγωνίως περιμένει καίρια τοποθέτησή της κα δραστικς νέργειές της.
δική μας θέση εναι ξεκάθαρη: Παρ ν διδάσκεται τσι τ Μάθημα, προτιμότερο ν καταργηθε τελείως! τσι πως πάει ν γίνει, δν εναι τίποτε λιγότερο π τ βρωμερ «βδέλυγμα τς ρημώσεως» (Ματθ. κδ΄ 15) το ερο Εαγγελίου!
«Ο ΣΩΤΗΡ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου